⦁ Hoe gaat het plaatsen van een bestelling te werk?
⦁ Is het ook mogelijk om per telefoon een bestelling te plaatsen?
⦁ Krijg ik een bevesting dat mijn bestelling is ontvangen?
⦁ Is het ook mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen?

Hoe gaat het plaatsen van een bestelling te werk?
Het plaatsen van een bestelling is heel gemakkelijk. Eerst zoekt u op onze site een mooie lamp of meerdere lampen uit. Voeg deze toe aan uw winkelmandje door op de knop “In Winkelmand” te drukken.

Wanneer u klaar bent met shoppen, kunt u uw winkelmandje afrekenen door op de knop “Winkelmand Bekijken” te drukken. U krijgt nu een overzicht te zien van alle artikelen die u aan uw winkelmandje heeft toegevoegd en de mogelijkheid om de aantallen en de producten in het winkelmandje aan te passen.
Bent u tevreden met de producten in uw winkelmandje en wilt u verder gaan, druk dan op de knop “Doorgaan naar Afrekenen”.

Op de volgende pagina wordt u verzocht om uw factuur- en leveringsadres op te geven en een betaalmethode te kiezen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, zal de bestelling verwerkt worden.

Is het ook mogelijk om per telefoon een bestelling te plaatsen?

Onze formule is ingericht op het verwerken van bestellingen via onze internetpagina. Het is dus niet mogelijk om een bestelling via onze telefonische klantenservice te bestellen. Wel kunt u via de telefoon ondersteuning krijgen van onze klantenservice voor het plaatsen van de bestelling. Zij zullen u door het proces van het plaatsen van een bestelling op onze site heen loodsen.

Krijg ik een bevestiging dat mijn bestelling is ontvangen?
Wanneer u uw bestelling bij ons heeft afgerond, dan krijgt u van ons ter bevestiging een mailtje welke wordt verstuurd naar het e-mail adres dat u heeft opgegeven. Als u geen mail ontvangt, dan is de kans groot dat de bestelling niet verwerkt is. In dat geval raden we u aan om even contact met ons op te nemen per e-mail (info@lampen-store.nl) of telefoon (076-7660522).