10 Dec Veelgestelde vragen over onze bezorgservice
Antwoorden op veelgestelde vragen over onze bezorgingsdienst.
⦁ Wanneer wordt de bestelling bezorgd?
⦁ Worden er ook verzendkosten gerekend?
⦁ Versturen jullie een mail ter bevestiging van het verzenden van de bestelling?
⦁ Is het mogelijk om de bestelling na verzending te volgen?
⦁ Kan het leveradres afwijken van het factuuradres?
⦁ Moet ik thuis zijn voor de bezorging?
⦁ Leveren jullie ook naar het buitenland?
⦁ Ik wil wel/niet dat het pakket bij de buren bezorgd wordt, kan ik dit aangeven?
⦁ Als de bestelling wel of juist niet bij de buren wilt laten afleveren, kan dit van te voren aangegeven worden?
⦁ Sturen jullie ook naar postbusadressen?
⦁ Vind het bezorgen van bestellingen ook in het weekend plaats?
⦁ Met welke postdienst wordt de bestelling geleverd?
Wanneer wordt de bestelling bezorgd?
Voor alle producten die op voorraad zijn wordt de bestelling nog dezelfde dag verzonden indien deze voor 16.00 uur is geplaatst en betaald. U kunt uw bestelling dan de volgende werkdag via DHL verwachten of, als u voor afhalen heeft gekozen, kunt u uw bestelling ophalen bij een door u gekozen DHL afhaalpunt.
Wanneer we een product niet op voorraad hebben, dan kunt op de site lezen hoe snel wij deze kunnen leveren. U kunt echter nog steeds het product bestellen.
Worden er ook verzendkosten gerekend?
Nee. Bij ons betaalt u geen verzendkosten. Alle bestellingen worden GRATIS bij u thuis bezorgd. U betaalt dus enkel de kosten van de lamp zelf.
Versturen jullie een mail ter bevestiging van het verzenden van de bestelling?
Ja. Wanneer wij uw betaling hebben verwerkt en uw bestelling verzonden is, sturen wij u automatisch een e-mail met daarin de een UPS track en trace code. Met deze code kunt op de website van UPS uw bestelling volgen.
Is het mogelijk om de bestelling na verzending te volgen?
Ja. Wanneer uw bestelling eenmaal onderweg is, kunt u met behulp van de track en trace code die inbegrepen is in de automatisch bevestigingse-mail die wij u sturen uw bestelling volgen.
Kan het leveradres afwijken van het factuuradres?
Ja. Tijdens het afrekenen van uw bestelling kunt u aangeven of dat het aflever adres afwijkt van het factuur adres. De factuur zal dan op uw thuisadres vermeld staan, maar de zending wordt naar een alternatief adres naar keuze verstuurd.
Moet ik thuis zijn voor de bezorging?
Het is niet verplicht om thuis te zijn op de dag van de levering. DHL zal namelijk eerst proberen om het pakket bij één van uw buren af te leveren. Indien dit niet mogelijk is of u hier een bezwaar op heeft, dan kunt u het pakketje bij een DHL (postkantoor) afhaalpunt ophalen.
Een pakketje kan overigens enkel opgehaald worden wanneer het aan de volgende eisen voldoet:
- De langste zijde van het pakket is korter dan 80 cm;
- Het gewicht van het pakket is 20 kg of lichter;
- Er is een afhaalpunt binnen een straal van 15 km van het opgegeven afleveradres.
DHL zal verder een briefje in uw brievenbus achterlaten om u op de hoogte te stellen van de locatie van uw pakket. U kunt daarnaast contact opnemen met de klanten service van Lampen-store om een nieuwe leveringsdatum af te spreken.
Leveren jullie ook naar het buitenland?
Ja. Het is ook mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen en uw bestelling naar een buitenlands adres te leveren. Zorg ervoor dat u bij het afrekenen het juiste land invult. Hier worden wel extra kosten voor gerekend. Hieronder een overzicht over de verzendkosten.
Land | Bestelling tot € 200,- | Bestelling vanaf € 200,- |
Nederland | Gratis | Gratis |
België | € 7,50 | Gratis |
Duitsland | € 7,50 | Gratis |
Frankrijk | € 7,50 | Gratis |
Groot-Brittannië | € 7,50 | Gratis |
Luxemburg | € 7,50 | € 7,50 |
Oostenrijk | € 7,50 | € 7,50 |
Denemarken | € 7,50 | € 7,50 |
Zwitserland | € 7,50 | € 7,50 |
Finland | € 7,50 | € 7,50 |
Noorwegen | € 7,50 | € 7,50 |
Zweden | € 7,50 | € 7,50 |
Italië | € 7,50 | € 7,50 |
Spanje | € 7,50 | € 7,50 |
Als de bestelling wel of juist niet bij de buren wilt laten afleveren, kan dit van te voren aangegeven worden?
Er is spijtig genoeg geen optie om van te voren aan te geven om het pakket bij de buren af te leveren.
Als u wilt voorkomen dat het pakket bij uw buren geleverd wordt, maak dit dan kenbaar in het notitieveld en u kunt dan uw pakket ophalen bij een DHL afhaalpunt naar keuze.
Sturen jullie ook naar postbusadressen?
Nee. We sturen geen bestellingen op naar een postbusadres. U kunt wel een ander afleveradres opgeven.
Vind het bezorgen van bestellingen ook in het weekend plaats?
Bestellingen worden niet tijdens het weekend bij u thuis bezorgd. Als u ervoor kiest om het pakket op te halen bij een afhaalpunt, dan kunt het in het weekend afhalen als het afhaalpunt in het weekend geopend is.
Met welke postdienst wordt de bestelling geleverd?
Onze bestellingen worden bij u thuis voor de deur geleverd door DHL
No Comments