Plafonnière kopen | Veelgestelde vragen
28
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-28,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-16.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Voor vragen raden wij aan om eerst een kijkje te nemen in onze lijst met veelgestelde vragen.

Een aantal vragen die wij vaak gesteld krijgen:

⦁ Hoe werkt het terugsturen van een bestelling?
⦁ Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?
⦁ Is het ook mogelijk om per telefoon een bestelling te plaatsen?
⦁ Waar vind ik jullie IBAN rekeningnummer?

Hoe werkt het terugsturen van een bestelling?

1. Neem contact op met de klantenservice van lampen-store.

2. Volg de door hun aangegeven instructies op. Stuur de lamp in originele verpakking, voldoende gefrankeerd en eventueel verstevigd, retour naar:

Lampen-store
afd. Retouren
Ambachtsweg 2
4854 MK Bavel
Nederland

3. Stuur bij uw retour altijd:
– Uw ordernummer
– Uw klantnummer
– Uw adresgegeven
– Uw bankrekeningnummer
– Het geretourneerde artikel
– De reden waarom u het artikel wenst te retourneren (optioneel)
Zonder deze gegevens wordt de retour niet in behandeling genomen!

4. Zodra Lampen-store het pakket retour heeft ontvangen, ontvangt u hiervan van ons per e-mail een bevestiging en creditnota

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Voor alle producten die op voorraad zijn wordt de bestelling nog dezelfde dag verzonden indien deze voor 13.00 uur is geplaatst en betaald. U kunt uw bestelling dan de volgende werkdag via DHL verwachten of, als u voor afhalen heeft gekozen, kunt u uw bestelling ophalen bij ons filiaal in Bavel.

Wanneer we een product niet op voorraad hebben, dan kunt op de site lezen hoe snel wij deze kunnen leveren. U kunt echter nog steeds het product bestellen. Wanneer het product weer op voorraad is, zullen we deze direct  een e-mail sturen waarop het  wordt vermeld.

Is het ook mogelijk om per telefoon een bestelling te plaatsen?

Onze formule is ingericht op het verwerken van bestellingen via onze internetpagina. Het is dus niet mogelijk om een bestelling via onze telefonische klantenservice te bestellen. Wel kunt u via de telefoon ondersteuning krijgen van onze klantenservice voor het plaatsen van de bestelling. Zij zullen u door het proces van het plaatsen van een bestelling op onze site heen loodsen.

Waar vind ik jullie IBAN rekeningnummer?

U kunt ons IBAN rekening nummer vinden onderaan de website.
Bank: ABN AMRO
IBAN: NL 51 ABNA 0608 3672 49